Zelfs de politie trapt op straat een balletje mee. (Foto: B. Verhoef)
De dakplaten voor de nieuwe schilddaken worden op de gordingen van de staalconstructie gelegd. De bijbouwsels op het terreplein zijn inmiddels verwijderd. Rechtsboven ligt de inundatiesluis, het Oude Maasje en de Hoge Maasdijk. (foto: Droneopname Jan Quirijnen)
'Kraampje in de Pompstraat'. (Foto: Hans van den Eeden)
‘Stoomkoffiebranderij Gebr. Van Hest, Grote Kerk 6. Op de gevelsteen stond de tekst: ‘In aanleg 1889. Tweede bouwfase 1930’. Gesloopt in 2002. (Foto: Collectie Bart Beaard)
Plattegrond van Drunen en Elshout met daarop aangegeven de graflocaties en het aantal veldgraven. (Foto: Collectie Bart Beaard)
Het grafornament van Marie Smeets in keramiek van kunstenaar Willem Coenraad Brouwer uit Zoeterwoude op het R.K. kerkhof in Elshout. (Foto: Bart Beaard)
Hennie Kroeze op zijn motor in de Steile Wand. (Foto: Lisa Schouten)
Straatbeeld van de Putterstraat. Links het pand van slagerij Hesselmans (met het witte vlak voor het raam). Op de achtergrond de cichoreifabriek. (Foto: collectie Salha)
Deze 1 juni 2021 op de Facebooksite Meneer Durant geplaatste enigszins getructe foto “HOTEL RESTA N T” vormde de opmaat tot een serie van uiteindelijk 25 delen: Van Bakkerij tot Brasserie.
Afbeelding van beide overlijdensadvertenties in de Echo van Het Zuiden.(Foto: Bron SALHA)
Dauwtrappen op de fiets.
Een voorgevel met kenmerken van de bouwstijl Amsterdamse School. (Foto: Ad Pellemans)
Helemaal links sta ik, nu bijna 60 jaar geleden.
Overzichtsfoto van de Hoge Maasdijk, de Bokhovenseweg, de coupure met schotbalkopeningen en het kunstwerk. (Foto: Droneopname Jan Quirijnen)
De Drunense Stichting [ theaterplatform] verzorgt hier in 2014 de muzikale en theatrale omlijsting van het diner in Plein 13.
Het woonhuis is versierd ter gelegenheid van de geboorte van dochter Jet, een Vlijmens Knotwilgje. (Foto: Ad Pellemans)
Adonis, het paardje dat ons zo dierbaar was
Het herenhuis heeft grote dakoverstekken, een van de kenmerken van de bouwstijl Amsterdamse School. (Foto: Ad Pellemans)